Saturday, September 26, 2015

ចាបស្រុក ចាបព្រៃ

កិច្ចតែការបង្រៀន
ថ្នាក់ទី ៤  មុខវិជ្ផាភាសាខ្មែរ
ជំពូកទី១ មេរៀនទី៣   (សមត្ថភាពស្តាប់)
ចំណងជើងមេរៀន  ចាបស្រុក ចាបព្រៃ 
រយៈពេល ២ម៉ោង
ដកស្រង់ឯកសារ   ស.ស.ទំព័រ ២៨ បោះពុម្ភ១៩៩៩           ស.គ.ទំព័រ ៦៣ បោះពុម១៩៩៩

I វត្ថុបំណង
-ចំណេះដឹង ៖ សិស្សប្រាប់ពីគំនិតសំខាន់របស់អត្ថបទរឿង ចាបស្រុកនិងចាបព្រៃបានក្បោះក្បាយ
តាមរយៈ ការនិទាន និង សំណួរបំផុសរបស់គ្រូ។
-បំណិន សិស្សផ្ទៀងផ្ទាត់ចម្លើយប៉ាន់ស្មានព្រឹត្តិការណ៍តាមដំណាក់កាលនីមួយៗតាមរយៈការ
ផ្តល់គំនិតរួមគ្នាជា ក្រុមធំ។ សិស្សរកដំបូន្មានរឿងបានត្រឹមត្រូវតាមរយៈដៃគូ។សិស្សនិទានរឿងបាន
ត្រឹមត្រូវដោយ ផ្លាស់វេនគ្នាតាមរយៈការងារក្រុម។    
-ឥរិយាបថ  សិស្សមានទម្លាប់គោរពនិងដឹងគុណអ្នកដែលបានធ្វើល្អ ចំពោះយើង។

IIសម្ភារឧបទេស ផ្ទាំងរូបភាពរឿង-ស.ស.១២៥-ស.គ.១៨៤
IIIដំណើរការបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រូ
ខ្លឹមសារមេរៀន
សកម្មភាពសិស្ស

-រៀបចំលំនឹងថ្នាក់


-តើកូនធ្លាប់ស្គាល់សួនសត្វ ដែរឬទេ?
ជំហានទី
-ពិនិត្យវត្តមាន
-ពិនិត្យអនាម័យ
-បរិយាកាសថ្នាក់រៀន
-សំណេះសំណាល

-តំណាងថ្នាក់ទ្បើងរាយការណ៍




-តើប្អូនៗបានធ្វើលំហាត់ថ្ងៃមុន
ហើយឬ នៅ ?
-ប្រមូលកែដាក់ពិន្ទុ
-ឱ្យសិស្សនិទានរឿងទ្បើងវិញ

-តើអ្នកធ្លាប់ស្គាល់សត្វស្លាបអ្វីខ្លះ ?
ជំហានទី២    
រំកមេរៀនចាស់
-ល្បះទី២ ស.ស.១៨

-រឿងទន្សាយប្រណាំងជា មួយអណ្តើក
ទំនាក់ទំនងមេរៀន



-លំហាត់ក្នុងស.ស.១៨
ចំណុច ខ

-ដាក់លើតុគ្រូ
-៣នាក់ទ្បើងនិទានបន្តគ្នា

-ធ្លាប់ស្គាល់សារិកា សេក ព្រាប ចាប ...

-តើអ្នកណាខ្លះធ្លាប់ស្តាប់រឿងចាប ស្រុកចាបព្រៃ ?
-តើប្អូនគិតថាចាបក្នុងរឿងនេះចេះ ធ្វើអ្វីខ្លះ ?
-តើសត្វចាបក្នុងរឿងនេះមានចរិតគួរ ឱ្យស្រទ្បាញ់ឬទេ ?ព្រោះអ្វី ?

-ចង្អុលបងាញចាប តើវាជាចាប ស្រុក ឬចាបព្រៃ ?
-តើចាបក្រដាសនេះមានប៉ុន្មានពណ៌ ?
-លើករូបភាពបង្ហាញ តើរូបភាពនេះមានអ្វីខ្លះ ?

-ចូរប្អូនអានចំណងជើងរឿង រួចទស្សន៍ទាយខ្លឹមសាររឿងតើគេ
និយាយពីអ្វី ?
-កត់ត្រាគំនិតប៉ាន់ស្មាននៅជ្រុងក្តារ ខៀន






-គ្រូនិទានរឿងឱ្យសិស្សស្តាប់បណ្តើរ ធ្វើកាយវិការបណ្តើរ លើកចាបដាក់ លើដើមត្រែង តាមសកម្មភាពក្នុង រឿងរហូតដល់....មិនគិតបំរះឱ្យរួច ខ្លួនទាល់តែសោះ .....

-គ្រូផ្អាកការនិទាន រួចសួរសិស្សថា តើនឹងមានអ្វីកើតទ្បើងបន្ទាប់ពីនេះ ?
-គ្រូឱ្យសិស្សចាំផ្ទៀងផ្ទាត់ចម្លើយ របស់ខ្លួនដោយគ្រូនិទានបន្ត រហូត ដល់ចប់

-គ្រូចោទសួរសិស្ស ៖
   តើចាបស្រុកជាចាបដូចម្តេច?
   តើចាបព្រៃជាចាបដូចម្តេច?
   តើចាបស្រុកទៅរកស៊ីនៅឯណា?


-ហតុអ្វីបានជាចាបស្រុកនិងចាបព្រៃ ឈ្លោះគ្នា?

-នៅទីបញ្ចប់តើចាបទាំងពីរពួកនេះ ទទួលលទ្ធផលដូចម្តេច?

-តើយើងគួរយលតម្រាប់តាមចាប ទាំងពីរក្រុមនេះដែរឬទេ?ព្រោះអ្វី?

 -តើយើងត្រូវស្តាប់ដំបូន្មានអ្នកមាន គុណដែរឬទេ?
 -តើសាមគ្គីនាំមកនូវអ្វី?
-នាំសិស្សផ្ទៀងផ្ទាត់ចម្លើយប៉ាន់ស្មាន ខ្លឹមសារអត្ថបទដែលសរសេរទុក នៅលើក្តារខៀន

-ចែកសិស្សជាក្រុមតូចៗ









-ធ្វើកំណែលម្អ

-បើសិនអ្នកជួបបញ្ហាដូចសត្វចាបក្នុង រឿងនេះអ្នកត្រូវដោះស្រាយ ដូចម្តេច ដើម្បីស្រោចស្រង់ ជីវិតរបស់អ្នក


ជំហានទី៣     មេរៀនថ្មី














-រឿងចាបស្រុកចាបព្រៃ
-ការរកស៊ីរបស់សត្វចាប

-ជម្លោះរវាងសត្វចាបទាំងពីរ ហ្វូង
-ចាបជាប់លប់ហើយស្លាប់ ទាំងអស់

-ចាបទាំងពីរហ្វូងស្តាប់មេបាន រួចពីសេចក្តីស្លាប់
































សាមគ្គីឈ្នះបែកសាមគ្គីស្លាប់ 



ការងារក្រុម


-ក្រុមទី១- ២ ៖កថាខ័ណ្ឌទី១

-ក្រុមទី៣-៤ ៖ កថាខ័ណ្ឌទី២

-ក្រុមទី៥-៦ ៖ កថាខ័ណ្ឌទី៣

-លើកដៃ

-ចេះរស់នៅរួមគ្នាជាមួយគ្នា ពេលមានអាសន្ន
-គួរឱ្យស្រទ្បាញ់និងសសើរ
ព្រោះវាផ្តល់បទពិសោធល្អជាគំរូ
ដល់ពួកយើង
-វាជាចាបស្រុក

-ចាបក្រដាសនេះមានពីរពណ៌
-មានចាប ដើមត្រែងមនុស្ស...

- ទស្សន៍ទាយខ្លឹមសារ
-កត់ត្រាចំណុចសំខាន់







-ស្តាប់និងកត់ត្រាចំណុចសំខាន់







-ព្រានក្រសោបបានចាប
ទាំងពីរក្រុម
-សិស្សផ្ទៀងផ្ទាត់ចម្លើយ



-ជាចាបស្តាប់បង្គាប់មេបា
-ជាចាបគ្មានមេបាប្រដៅ
-រកស៊ីពីគុម្ពត្រែងមួយទៅ
គុម្ពត្រែងមួយ

-ព្រោះការប្រកាន់របស់ចាប
ព្រៃដោយគ្មានហេតុផល

-ទីបញ្ចប់ទទួលនូវក្តីមរណាទាំង អស់គ្នា

-មិនត្រូវយកតម្រាប់តាមចាបទាំង ពីរក្រុមនេះព្រោះនាំឱ្យស្លាប់ ខ្លួន


-យើងត្រូវស្តាប់ដំបូន្មានម៉ាក់ប៉ា

-នាំមកនូវជ័យជំនះ
-ផ្ទៀងផ្ទាត់



-អនុវត្តតាមក្រុមដោយនិទាន បន្តគ្នាពីក្រុមមួយទៅក្រុមមួយ ទៀត

កាល.........បានរួចជីវិតតែរៀងមក មានថ្ងៃមួយ................តែ
មែកត្រែងធ្លាក់មកឯងៗទេតើ
-ពួកចាបព្រៃចចេស........
.......ហើយនាំយកទៅ សម្លាប់ទាំងអស់ទៅ

-ចូលរួមកែទាំងអស់់គ្នា

-ត្រូវរួមកម្លាំងគ្នា សហការ គ្នាដើម្បីដោះ ស្រាយបញ្ឌា ឱ្យរួចពីសេចក្តីស្លាប់

-ឱ្យសិស្សនិទានទ្បើងវិញតាមការចង ចាំនិងចូលចិត្ត
-ឱ្យសិស្សធ្វើលំហាត់ ខ និង គ ក្នុងស.ស.ទំព័រ២៨
-ធ្វើកំណែរួមលើក្តារខៀន
ជំហានទី៤ 
ពង្រឹងចំណេះដឹង

-លំហាត់ ខ គ ស.ស. ២៨

-១ទៅ៣នាក់
-ផ្តល់ចម្លើយ់
ខ.ចម្លើយទី២
គ.ចម្លើយទី៣
-ពិនិត្យចម្លើយនិងចម្លងដាក់ ក្នុងសៀវភៅ


-ចូរប្អូនអានលំហាត់ក្នុងស.ស. ៤០ ដល់៤១
ជំហានទី៥
បណ្តាំផ្ញើ
-សំណួរស្រាវជ្រាវ
ចូរប្អូនសាកសួររឿងនីទាន
ណាមួយដែលប្អូនចូលចិត្តជាងគេ



-សិស្សអនុវត្តរៀងៗខ្លួននៅតាម ផ្ទះ

mr Man veasna



No comments:

Post a Comment

Ads Inside Post