កិច្ចតែងការបង្រៀន
ផ្នែកទី១
កិច្ចតែងការបង្រៀន
ផ្នែកទី១:ប្រវត្តិអក្សរសាស្រ្ត
-មុខវិជ្ជា :
ភាសារខ្មែរ
-ចំណងជើង : សម័យអង្គរ
-ដកស្រង់ :
សៀវភៅប្រវត្តិអក្សរសាស្រ្តខ្មែរនិង ទ្រឹស្តីអក្សរសិល្ប៍
-រយៈពេល : ២ម៉ោង
I វត្ថុបំណង
-ចំណេះដឹង :
គរុសិស្សប្រាប់បានពីវិធីផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្រ្តខ្មែរ និងអ្នកនិពន្ធល្បីៗ
នៅសម័យអង្គរបានត្រឹមត្រូវតាមរយៈការពន្យល់ណែនាំពីគ្រូឧទ្ទេសនិងការមើល ឯកសារផ្សេងៗ។
-បំណិន :
គរុសិស្សបកស្រាយពីវិធីផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្ត្រ អ្នកនិពន្ធល្បីសម័យ អង្គរនិងសិលាចារិតសម័យបានត្រឹមត្រូវតាមរយៈការពិភាក្សាជាក្រុម។
-ឥរិយាបថ :
បណ្តុះស្មារតីសិស្សឲ្យមានទឹកចិត្តស្រឡាញ់អក្សរសាស្រ្តខ្មែរ
និងឲ្យតម្លៃលើអ្នកនិពន្ធល្បីៗនៅសម័យអង្គរ។
II សម្ភារៈឩបទ្ទេស
-ចំពោះគ្រូ :
សៀវភៅប្រវត្តិអក្សរសាស្ត្រខ្មែរ,ឯកសារផ្សេងៗនិងប័ណ្ណសំនួរ
-ចំពោះសិស្ស :
សម្ភារៈសិក្សា
III ដំណើរការបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រូ
|
ខ្លឹមសារមេរៀន
|
សកម្មភាពសិស្ស
|
-ពិនិត្យអនាម័យ សណ្តាប់
វត្តមាន
|
ជំហានទី១
-អនាម័យ សណ្តាប់ធ្នាប់ វត្តមាន
|
-រាយការណ៍
|
-គ្រូឲ្យសិស្សយកសៀវភៅមកដាក់កែ
-ដូចម្តេចដែលហៅថាសម័យមុនអង្គរ?
-តើសិលាចារឹកសំខាន់ៗមានប៉ុន្មាន?អ្វីខ្លះ?
-តើប្រវត្តិសាស្ត្រខ្មែរមានប៉ុន្មានសម័យ?អ្វីខ្លះ?
-ដូច្នេះសម័យទាំងបីដែលប្អូនឆ្លើយយើងបានសិក្សាសម័យមុន
សម័យអង្គរ រួចមកហើយ ឥឡូវយើងលើកយកសម័យអង្គរមកសិក្សា។
|
ជំហានទី២
+កែកិច្ចការចាស់
-សម័យមុនអង្គរគឺដែលបុព្វបុរសខ្មែរខិតខំព្រាងបង្កើតរូបរាងតួអក្សរឡើងនិងប្រឹងរកមធ្យោបាយផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្ត្រជាតិគឺសិលាចារឹតនេះឯង។
+រំលឹកមេរៀនចាស់
+មានបួន
-សិលាចារឹតនៅសំបូរព្រៃគុក(ខេត្តកំពងធំ)
-សិលាចារឹកនៅភូមិទាវរាំង(បច្ចុប្បន្នប្រទេសថៃ)
-សិលាចារឹតនៅក្នុងរជ្ជកាលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី១មាន២កន្លែងគឺសិលាចារឹតនៅវត្តព្រៃវៀរ,វត្តប្រសាទក្នុងខេត្តព្រៃវែង។
-សិលាចារឹតនៅប្រសាទតាកៀមឬតាគាំ(ខេត្តសៀមរាប)
+ទំនាក់ទំនងមេរៀន
-បី : សម័យមុនអង្គរ សម័យអង្គរ សម័យក្រោយអង្គរ។
|
-សិស្សយកសៀវភៅដាក់ឲ្យគ្រូកែ
+មានបួន
-សិលាចារឹតនៅសំបូរព្រៃគុក
-សិលាចារឹកនៅភូមិទាវរាំង
-សិលាចារឹតនៅក្នុងរជ្ជកាលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី១មាន២កន្លែងគឺសិលាចារឹតនៅវត្តព្រៃវៀរ,វត្តប្រសាទក្នុងខេត្តព្រៃវែង។
-សិលាចារឹតនៅប្រសាទ
តាកៀមឬតាគាំ
-សិស្សឆ្លើយ
|
-គ្រូសរសេរចំណងជើងដាក់លើក្តារខៀន
-គ្រូឲ្យសិស្សបើកសៀវ ភៅពុម្ពអានទាំងអស់គ្នានៅទំព័រទី៣។
-តើសម័យអង្គររាប់ចាប់ ពីពេលណាមក?
-គ្រូឲ្យសិស្សចូលក្រុមពិភ្សានិងចែកប័ណ្ណសំនួរ
+សំនួរ
១.តើវិធីផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្ត្រមានប៉ុន្មានបែប?
២.ចូរនិយាយពីអ្នកនិពន្ធល្បីៗនៅសម័យអង្គរ?
៣.តើលក្ខណៈពិសេសនៃសិលាចារឹកសម័យមហាគរឬអង្គរមានអ្វីខ្លះ?
-ជាទូទៅតើអត្ថបទមានប៉ុន្មានអ្វីខ្លះ?
-ឲ្យសិស្សឡើងបកស្រាយចម្លើយតាមក្រុមនីមួយៗ
-សំយោគចម្លើយត្រឹមត្រូវដល់សិស្ស
|
ជំហានទី៣
+មេរៀនថ្មី(សម័យអង្គរ)
-សម័យអង្គររាប់ចាប់តាំងពីស.វទី៩ដែលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី២ចាប់កសាងទីក្រុងថ្មីនៅអង្គរក្នុងភូមិភាគខាងជើងបឹងទន្លេសាបរហូតដល់ចុងស.វទី១៥
គ្រាដែលព្រះបាទស្រីសុរិយាពណ៌ទី២លើកទីក្រុងពីអង្គរមកកសាងនៅទន្លេចតុមុខវិញ។
១.មាន២
-គេសរសេរដោយ ដីស ស្បែកសត្វហាលស្ងួត រួចលាបពណ៌ខ្មៅ។
ស្នាដៃបែបនេះមិនទាន់គ្រប់វង្សទេ ព្រោះមិនធន់និធាតុអាកាស។
-គេចារឹតលើថ្មជាបន្ទះ បង្គោលសសរ ក្លោងទ្វារ កំរាលថ្ម
ឬនៅនឹងវត្ថុប្រើប្រាស់ដូចជាជើងទ្រកញ្ចក់ថូផ្កាជាដើម។
២.
២.
-បណ្ឌិតសិវសោម:ជាអ្នកដែលចេះចាំស្ទាត់នៅក្បួនច្បាប់ទាំងឡាយខាងផ្នែកអក្សរសាស្ត្រនិងមុខវិជ្ជាគាថាផ្សេងៗ
-បណ្ឌិតយតិអមរភាវ:ជាអ្នកប្រាជ្ជដកក្នុងរជ្ជកាលព្រះបាទយសោវរ្ម័នដែលព្រះអង្គទ្រង់ប្រោសព្រះរាជទានឋានន្តរសក្តិជាអធិបតីលើចំណោមបណ្ឌិតទាំងអស់ក្នុងសម័យនោះ។
-បណ្ឌិតទិរាករ:ជាកវីនិពន្ធយ៉ាងឯកជំនាន់រាជ្ជកាលព្រះបាទរាជន្រ្ទវរ័ន្ម
លោកចេះស្ទាត់នូវវិជ្ជាត្រ័យវេទ អាចសែកមន្តអាគម
ធ្វើឲ្យទ័ពសត្រូវវិនាសខ្ចាត់ខ្ចាយបាន។
-បណ្ឌិតកវិន្រ្ត: ជាអ្នកនិពន្ធយ៉ាងកើតមួយរូបក្នុងរជ្ជកាល
ព្រះបាទសុរ្យវរ្ម័នទី១ លោកបានរៀនចេះស្ទាត់នូវគម្ពីរក្បួនខ្នាតផ្សេងៗ
ហើយជាអ្នកមានប្រាជ្ញាវាសវៃបំផុត អាចដោះស្រាយនូវបញ្ហាអ្វី
ដែលពិបាកបានយ៉ាងឆាប់រហ័ស។
-បណ្ឌិតភូបេន្ត្រ: ជាអ្នកប្រាជ្ជមួយរូបក្នុង
រជ្ជកាលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី៧
លើកជាអធិបតីលើគណៈអ្នកប្រាជ្ជទាំងឡាយដែលជាទីប្រឹក្សារបស់ព្រះរាជាហើយជាចៅក្រម
យ៉ាងល្បីល្បាញ ព្រោះលោកជាអ្នកស្មារតីទូលំទូលាយ ខាងផ្លូវច្បាប់។
-ព្រះនាងឥន្ត្រៈ ទេវីជាអគ្គមហេសីទី២របស់ព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទ៧
ព្រះនាងបានទទួលរាជាពិសេកជាមួយ ព្រះចៅផែនដី ក្រោយព្រះមហេសីដើមជាព្រះកនិដ្ឋា
បង្កើតចូល ទីវង្គត។ព្រះនាងទ្រង់បានណែនាំព្រះរាជា
ឲ្យមានព្រះទ័យជ្រះថ្លាក្នុងព្រះពុទ្ធសាសនានិងការកសាងវប្បធម៌ជាតិ។
+មាន២៖
-អត្ថន័យគឺ ជាការកំណត់ត្រានូវហេតុកាលណ៍ ក្នុងសង្គមជាតិដូចជា
និយាយពីការគ្រប់គ្រងប្រទេស ទំនាក់ទំនងក្នុង ជីវិត
ជំនឿសំខាន់របស់ព្រះមហាក្សត្រជាដើម។
-អត្តរូបគឺ សរសេរជាភាសាសំស្ត្រឹតនិងភាសាខ្មែរបុរាណ។
*មាន៣៖
+សេចក្តីផ្តើម
-បញ្ជាក់ឈ្មោះអ្នកកត់ត្រាឬអ្នកនិពន្ធ
-កាលបរិច្ឆេទ
-ការលើសរសេរគុណព្រះឥសូរព្រះវិស្ណុ ព្រះព្រហ្មឬទេវរាជ
+តួសេចក្តី៖ច្រើនបញ្ជាក់ព្រឹត្តការណ៍សំខាន់ៗ
-ការគ្រប់គ្រងប្រទេស
-ជំនឿសាសនា
-ពិធីផ្សេងៗក្នុងសាសនា។
+សេចក្តីបញ្ចប់
-ការឧទិ្ទសសុំសេចក្តីសុខ
សុំមគ្គផលកុសលផលបុណ្យដែលបានមកពីការធ្វើពីធីផ្សេង
-ដាក់បណ្តាសារចំពោះអ្នកបំផ្លាញទេវបូជា អារាមផ្សេងៗ។
|
-បើកសៀវភៅអាន
-សិស្សឆ្លើយ
-ចូលក្រុមពិភាក្សា
-គិតនិងពិភាក្សា
-បកស្រាយ
-ស្តាប់
|
-តើអ្នកនិពន្ធល្បីៗនូវសម័យនោះមានប៉ុន្មាននាក់?
-ហេតុអ្វីបានជាសម័យ អង្គរមានការរីកចំរើន
ផ្នែកអក្សរសាស្ត្រខ្មែរ?
|
ជំហានទី៤
+ពង្រឹងចំណេះដឹង
-មាន៦នាក់ បណ្ឌិតសិវសោម
បណ្ឌិតយតិអបរភាវៈ បណ្ឌិតទិវាករ បណ្ឌិតកវិន្រ្ទៈ បណ្ឌិត
ភូបេន្ទ្រៈ
+ពង្រីកចំណេះដឹង
មានអ្នកនិពន្ធល្បីៗ សាលាជាន់ខ្ពស់
|
-មាន៦នាក់
សិស្សឆ្លើយតាមសមត្ថភាព
|
-ចូរប្អូន រៀបរាប់អំពីសម័យអង្គរពី ស.វណា ដល់ស.វណា? ហើយកសាង ដោយស្តេចអង្គណា?
-ពេលប្អូនត្រលប់ទៅផ្ទះវិញកុំភ្លេចមើលមេរៀនបន្ថែមផង។
|
ជំហានទី៥
កិច្ចការផ្ទះ
-សម័យអង្គររាប់តាំងពីស.វទី១ដល់ស.វទី១៥
កសាងព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី២។
បណ្តាំផ្ញើ
|
-សិស្សកត់ត្រា
-បាទ,ចាស
|
-មុខវិជ្ជា :
ភាសារខ្មែរ
-ចំណងជើង : សម័យអង្គរ
-ដកស្រង់ :
សៀវភៅប្រវត្តិអក្សរសាស្រ្តខ្មែរនិង ទ្រឹស្តីអក្សរសិល្ប៍
-រយៈពេល : ២ម៉ោង
I វត្ថុបំណង
-ចំណេះដឹង :
គរុសិស្សប្រាប់បានពីវិធីផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្រ្តខ្មែរ និងអ្នកនិពន្ធល្បីៗ
នៅសម័យអង្គរបានត្រឹមត្រូវតាមរយៈការពន្យល់ណែនាំពីគ្រូឧទ្ទេសនិងការមើល ឯកសារផ្សេងៗ។
-បំណិន :
គរុសិស្សបកស្រាយពីវិធីផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្ត្រ អ្នកនិពន្ធល្បីសម័យ អង្គរនិងសិលាចារិតសម័យបានត្រឹមត្រូវតាមរយៈការពិភាក្សាជាក្រុម។
-ឥរិយាបថ :
បណ្តុះស្មារតីសិស្សឲ្យមានទឹកចិត្តស្រឡាញ់អក្សរសាស្រ្តខ្មែរ
និងឲ្យតម្លៃលើអ្នកនិពន្ធល្បីៗនៅសម័យអង្គរ។
II សម្ភារៈឩបទ្ទេស
-ចំពោះគ្រូ :
សៀវភៅប្រវត្តិអក្សរសាស្ត្រខ្មែរ,ឯកសារផ្សេងៗនិងប័ណ្ណសំនួរ
-ចំពោះសិស្ស :
សម្ភារៈសិក្សា
III ដំណើរការបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រូ
|
ខ្លឹមសារមេរៀន
|
សកម្មភាពសិស្ស
|
-ពិនិត្យអនាម័យ សណ្តាប់
វត្តមាន
|
ជំហានទី១
-អនាម័យ សណ្តាប់ធ្នាប់ វត្តមាន
|
-រាយការណ៍
|
-គ្រូឲ្យសិស្សយកសៀវភៅមកដាក់កែ
-ដូចម្តេចដែលហៅថាសម័យមុនអង្គរ?
-តើសិលាចារឹកសំខាន់ៗមានប៉ុន្មាន?អ្វីខ្លះ?
-តើប្រវត្តិសាស្ត្រខ្មែរមានប៉ុន្មានសម័យ?អ្វីខ្លះ?
-ដូច្នេះសម័យទាំងបីដែលប្អូនឆ្លើយយើងបានសិក្សាសម័យមុន
សម័យអង្គរ រួចមកហើយ ឥឡូវយើងលើកយកសម័យអង្គរមកសិក្សា។
|
ជំហានទី២
+កែកិច្ចការចាស់
-សម័យមុនអង្គរគឺដែលបុព្វបុរសខ្មែរខិតខំព្រាងបង្កើតរូបរាងតួអក្សរឡើងនិងប្រឹងរកមធ្យោបាយផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្ត្រជាតិគឺសិលាចារឹតនេះឯង។
+រំលឹកមេរៀនចាស់
+មានបួន
-សិលាចារឹតនៅសំបូរព្រៃគុក(ខេត្តកំពងធំ)
-សិលាចារឹកនៅភូមិទាវរាំង(បច្ចុប្បន្នប្រទេសថៃ)
-សិលាចារឹតនៅក្នុងរជ្ជកាលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី១មាន២កន្លែងគឺសិលាចារឹតនៅវត្តព្រៃវៀរ,វត្តប្រសាទក្នុងខេត្តព្រៃវែង។
-សិលាចារឹតនៅប្រសាទតាកៀមឬតាគាំ(ខេត្តសៀមរាប)
+ទំនាក់ទំនងមេរៀន
-បី : សម័យមុនអង្គរ សម័យអង្គរ សម័យក្រោយអង្គរ។
|
-សិស្សយកសៀវភៅដាក់ឲ្យគ្រូកែ
+មានបួន
-សិលាចារឹតនៅសំបូរព្រៃគុក
-សិលាចារឹកនៅភូមិទាវរាំង
-សិលាចារឹតនៅក្នុងរជ្ជកាលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី១មាន២កន្លែងគឺសិលាចារឹតនៅវត្តព្រៃវៀរ,វត្តប្រសាទក្នុងខេត្តព្រៃវែង។
-សិលាចារឹតនៅប្រសាទ
តាកៀមឬតាគាំ
-សិស្សឆ្លើយ
|
-គ្រូសរសេរចំណងជើងដាក់លើក្តារខៀន
-គ្រូឲ្យសិស្សបើកសៀវ ភៅពុម្ពអានទាំងអស់គ្នានៅទំព័រទី៣។
-តើសម័យអង្គររាប់ចាប់ ពីពេលណាមក?
-គ្រូឲ្យសិស្សចូលក្រុមពិភ្សានិងចែកប័ណ្ណសំនួរ
+សំនួរ
១.តើវិធីផ្សព្វផ្សាយអក្សរសាស្ត្រមានប៉ុន្មានបែប?
២.ចូរនិយាយពីអ្នកនិពន្ធល្បីៗនៅសម័យអង្គរ?
៣.តើលក្ខណៈពិសេសនៃសិលាចារឹកសម័យមហាគរឬអង្គរមានអ្វីខ្លះ?
-ជាទូទៅតើអត្ថបទមានប៉ុន្មានអ្វីខ្លះ?
-ឲ្យសិស្សឡើងបកស្រាយចម្លើយតាមក្រុមនីមួយៗ
-សំយោគចម្លើយត្រឹមត្រូវដល់សិស្ស
|
ជំហានទី៣
+មេរៀនថ្មី(សម័យអង្គរ)
-សម័យអង្គររាប់ចាប់តាំងពីស.វទី៩ដែលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី២ចាប់កសាងទីក្រុងថ្មីនៅអង្គរក្នុងភូមិភាគខាងជើងបឹងទន្លេសាបរហូតដល់ចុងស.វទី១៥
គ្រាដែលព្រះបាទស្រីសុរិយាពណ៌ទី២លើកទីក្រុងពីអង្គរមកកសាងនៅទន្លេចតុមុខវិញ។
១.មាន២
-គេសរសេរដោយ ដីស ស្បែកសត្វហាលស្ងួត រួចលាបពណ៌ខ្មៅ។
ស្នាដៃបែបនេះមិនទាន់គ្រប់វង្សទេ ព្រោះមិនធន់និធាតុអាកាស។
-គេចារឹតលើថ្មជាបន្ទះ បង្គោលសសរ ក្លោងទ្វារ កំរាលថ្ម
ឬនៅនឹងវត្ថុប្រើប្រាស់ដូចជាជើងទ្រកញ្ចក់ថូផ្កាជាដើម។
២.
២.
-បណ្ឌិតសិវសោម:ជាអ្នកដែលចេះចាំស្ទាត់នៅក្បួនច្បាប់ទាំងឡាយខាងផ្នែកអក្សរសាស្ត្រនិងមុខវិជ្ជាគាថាផ្សេងៗ
-បណ្ឌិតយតិអមរភាវ:ជាអ្នកប្រាជ្ជដកក្នុងរជ្ជកាលព្រះបាទយសោវរ្ម័នដែលព្រះអង្គទ្រង់ប្រោសព្រះរាជទានឋានន្តរសក្តិជាអធិបតីលើចំណោមបណ្ឌិតទាំងអស់ក្នុងសម័យនោះ។
-បណ្ឌិតទិរាករ:ជាកវីនិពន្ធយ៉ាងឯកជំនាន់រាជ្ជកាលព្រះបាទរាជន្រ្ទវរ័ន្ម
លោកចេះស្ទាត់នូវវិជ្ជាត្រ័យវេទ អាចសែកមន្តអាគម
ធ្វើឲ្យទ័ពសត្រូវវិនាសខ្ចាត់ខ្ចាយបាន។
-បណ្ឌិតកវិន្រ្ត: ជាអ្នកនិពន្ធយ៉ាងកើតមួយរូបក្នុងរជ្ជកាល
ព្រះបាទសុរ្យវរ្ម័នទី១ លោកបានរៀនចេះស្ទាត់នូវគម្ពីរក្បួនខ្នាតផ្សេងៗ
ហើយជាអ្នកមានប្រាជ្ញាវាសវៃបំផុត អាចដោះស្រាយនូវបញ្ហាអ្វី
ដែលពិបាកបានយ៉ាងឆាប់រហ័ស។
-បណ្ឌិតភូបេន្ត្រ: ជាអ្នកប្រាជ្ជមួយរូបក្នុង
រជ្ជកាលព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី៧
លើកជាអធិបតីលើគណៈអ្នកប្រាជ្ជទាំងឡាយដែលជាទីប្រឹក្សារបស់ព្រះរាជាហើយជាចៅក្រម
យ៉ាងល្បីល្បាញ ព្រោះលោកជាអ្នកស្មារតីទូលំទូលាយ ខាងផ្លូវច្បាប់។
-ព្រះនាងឥន្ត្រៈ ទេវីជាអគ្គមហេសីទី២របស់ព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទ៧
ព្រះនាងបានទទួលរាជាពិសេកជាមួយ ព្រះចៅផែនដី ក្រោយព្រះមហេសីដើមជាព្រះកនិដ្ឋា
បង្កើតចូល ទីវង្គត។ព្រះនាងទ្រង់បានណែនាំព្រះរាជា
ឲ្យមានព្រះទ័យជ្រះថ្លាក្នុងព្រះពុទ្ធសាសនានិងការកសាងវប្បធម៌ជាតិ។
+មាន២៖
-អត្ថន័យគឺ ជាការកំណត់ត្រានូវហេតុកាលណ៍ ក្នុងសង្គមជាតិដូចជា
និយាយពីការគ្រប់គ្រងប្រទេស ទំនាក់ទំនងក្នុង ជីវិត
ជំនឿសំខាន់របស់ព្រះមហាក្សត្រជាដើម។
-អត្តរូបគឺ សរសេរជាភាសាសំស្ត្រឹតនិងភាសាខ្មែរបុរាណ។
*មាន៣៖
+សេចក្តីផ្តើម
-បញ្ជាក់ឈ្មោះអ្នកកត់ត្រាឬអ្នកនិពន្ធ
-កាលបរិច្ឆេទ
-ការលើសរសេរគុណព្រះឥសូរព្រះវិស្ណុ ព្រះព្រហ្មឬទេវរាជ
+តួសេចក្តី៖ច្រើនបញ្ជាក់ព្រឹត្តការណ៍សំខាន់ៗ
-ការគ្រប់គ្រងប្រទេស
-ជំនឿសាសនា
-ពិធីផ្សេងៗក្នុងសាសនា។
+សេចក្តីបញ្ចប់
-ការឧទិ្ទសសុំសេចក្តីសុខ
សុំមគ្គផលកុសលផលបុណ្យដែលបានមកពីការធ្វើពីធីផ្សេង
-ដាក់បណ្តាសារចំពោះអ្នកបំផ្លាញទេវបូជា អារាមផ្សេងៗ។
|
-បើកសៀវភៅអាន
-សិស្សឆ្លើយ
-ចូលក្រុមពិភាក្សា
-គិតនិងពិភាក្សា
-បកស្រាយ
-ស្តាប់
|
-តើអ្នកនិពន្ធល្បីៗនូវសម័យនោះមានប៉ុន្មាននាក់?
-ហេតុអ្វីបានជាសម័យ អង្គរមានការរីកចំរើន
ផ្នែកអក្សរសាស្ត្រខ្មែរ?
|
ជំហានទី៤
+ពង្រឹងចំណេះដឹង
-មាន៦នាក់ បណ្ឌិតសិវសោម
បណ្ឌិតយតិអបរភាវៈ បណ្ឌិតទិវាករ បណ្ឌិតកវិន្រ្ទៈ បណ្ឌិត
ភូបេន្ទ្រៈ
+ពង្រីកចំណេះដឹង
មានអ្នកនិពន្ធល្បីៗ សាលាជាន់ខ្ពស់
|
-មាន៦នាក់
សិស្សឆ្លើយតាមសមត្ថភាព
|
-ចូរប្អូន រៀបរាប់អំពីសម័យអង្គរពី ស.វណា ដល់ស.វណា? ហើយកសាង ដោយស្តេចអង្គណា?
-ពេលប្អូនត្រលប់ទៅផ្ទះវិញកុំភ្លេចមើលមេរៀនបន្ថែមផង។
|
ជំហានទី៥
កិច្ចការផ្ទះ
-សម័យអង្គររាប់តាំងពីស.វទី១ដល់ស.វទី១៥
កសាងព្រះបាទជ័យវរ្ម័នទី២។
បណ្តាំផ្ញើ
|
-សិស្សកត់ត្រា
-បាទ,ចាស
|
ដោយ ម៉ាន់ វាសនា សមាគមន៍ក្រុមអ្នកសិក្សាស្រាវជ្រាវ
No comments:
Post a Comment